Commissies

Communicatie + PR:

Julia Verhaegh en Hendrik-Jan van Griensven

Verzorgen de opstelling tijdens exposities, de artikelen in de krant, voor de interne communicatie en ideeën voor het overbrengen van ons gedachtegoed aan de Astenaar en diverse instellingen. Daarnaast wordt door Julia en Harry Verdijsseldonk interviews afgelegd bij de oudere Astenaren zodat de verhalen van Asten niet verloren gaan. Ook verzorgt deze commissie de publicatie van het boek.

Onderzoek en Historie:

Ria Berkvens, Jan Kouwenberg en Sandu Niessen

Zij onderzoeken de archieven, bekijken de resultaten van onderzoeken om te achterhalen wat het verhaal is achter het pand of de plek. Tevens zorgen zij ervoor dat deze informatie naar buiten toe eenvoudig kan worden bereikt.

Events/Activiteiten:

Hendrik-Jan van Griensven

Deze commissie zorgt ervoor dat er op een ludieke manier erfgoed aan het voetlicht wordt gebracht of door het organiseren van presentaties. Ludiek kan op allerlei manieren: dit kan door het onkruid wieden bij Anneke de Bruijn, tot aan meedoen met de Carnavalsoptocht. Je kunt dus je eigen creativiteit aan de slag!

Als je mee wilt helpen in een van onze commissies – of je hebt een eigen idee voor een commissie – kom dan eens langs en neem contact op!